Jak nakupovat

JAK SI OBJEDNÁM ZBOŽÍ?
Objednávka se provádí odesláním vyplněného formuláře na stránkách e-shopu. Telefonicky nebo e-mailem objednávat nelze.
 
DO JAKÝCH ZEMÍ A JAKÝM ZPŮSOBEM ZASÍLÁTE?
Standardně zasíláme do České republiky a Slovenské republiky. Pokud byste chtěli odeslat zboží do jiné země, vyřešíme Váš požadavek individuálně – kontaktujte nás na e-mailové adrese obchod@mamradhory.cz.
 
KOLIK STOJÍ POŠTOVNÉ?
K ceně za objednané zboží se připočítává částka podle následujícího ceníku:
Poštovné do České republiky:
Doručení přes Zásilkovnu CZ na výdejní místo (s váhovým limitem do 5 kg): 79 Kč.
Doručení přes Zásilkovnu CZ na adresu (s váhovým limitem do 5 kg): 119 Kč.
Poštovné do Slovenské republiky:
Doručení přes Zásilkovnu SK na výdejní místo (s váhovým limitem do 5 kg): 99 Kč.
Doručení přes Zásilkovnu SK na adresu (s váhovým limitem do 2 kg): 149 Kč.
Zásilky můžeme doručit také na dobírku. V takovém případě se k poštovnému připočítává cena 49 Kč. Zásilky do ciziny lze platit pouze kartou, ostatní způsoby platby včetně dobírky nejsou možné.
 
MŮŽU OBJEDNAT ZBOŽÍ NA DOBÍRKU?
Ano, pokud chcete doručit zásilku do České republiky. Přirážka za zaslání na dobírku činí 49 Kč. Zásilky do zahraničí na dobírku nezasíláme.
 
JAK SE PLATÍ PŘES PLATEBNÍ BRÁNU?
Platební brána je bezpečným a státem certifikovaným prostředníkem mezi Vaším účtem či kreditní kartou a naším účtem. V nabídce platebních možností zaškrtněte platbu pomocí platební karty či jiným online způsobem prostřednictvím platební brány GoPay a budete okamžitě přesměrováni na platební bránu, která je integrována do systému e-shopu. Nezalekněte se toho a neshazujte internetový prohlížeč. Držte se pokynů, které se Vám průběžně zobrazují na monitoru, nezavírejte okna prohlížeče a neukončujte transakci předčasně. Platba přes platební bránu GoPay je bezriziková, intuitivní a jednoduchá, nicméně pokud transakci nedokončíte podle instrukcí, Vaše objednávka se automaticky stornuje.
Objednávky hrazené přes platební bránu vyřizujeme až tehdy, kdy platba proběhne úspěšně.
 
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ SE MI NEPOVEDLA PLATBA PŘES PLATEBNÍ BRÁNU?
Máte dvě možnosti. První možnost je, že na pokaženou objednávku prostě zapomenete a uděláte ji celou od začátku znovu. Pokud se Vám nechce objednávkový proces opakovat, můžete stávající objednávku zaplatit přímým převodem na náš účet (pozor, toto platí jen pro objednávky do České republiky, objednávky z ciziny převodem platit nelze). Jak na to? Podívejte se do informačního e-mailu, který Vám přišel vzápětí poté, kdy jste objednávku učinili. Najdete tam číslo našeho účtu a dozvíte se i to, jaký máte uvést variabilní symbol.
 
MŮŽU ZAPLATIT PŘÍMÝM PŘEVODEM NA VÁŠ ÚČET BEZ PLATEBNÍ BRÁNY?
Ano, tuto variantu platby nabízíme, ovšem jen pro objednávky do České republiky; objednávky ze  zahraničí převodem platit nelze. V nabídce platebních možností zaškrtněte platbu přímým převodem na účet. Po dokončení objednávky obdržíte e-mailové avízo s výzvou, abyste poukázali příslušnou částku na náš účet číslo 2100835848/2010, přičemž variabilním symbolem bude číslo objednávky.
Objednávky hrazené přímým převodem na náš účet vyřizujeme až tehdy, kdy platba proběhne úspěšně.
 
JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?
Osobní odběr zboží možný není.
 
KDY DOSTANU OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?
Zboží expedujeme zpravidla následující den po přijetí objednávky, maximálně do tří pracovních dnů. Naši dopravci většinou zásilku doručí druhý den po jejím příjetí – ve výjimečných případech a v předvánočním období však může být dodací lhůta delší. Přeprava zásilek na Slovensko trvá zpravidla dva až tři dny, do ostatních zemí to může být i delší doba.
O termínu expedice Vás informujeme e-mailovým avízem, které rozesílá automat v okamžiku, kdy k Vaší objednávce vystavíme fakturu a začneme ji připravovat k expedici. Pokud e-mail s avízem neobdržíte, není to naším opomenutím – zkontrolujte prosím, jestli Vám nespadl do spamové schránky nebo jestli nebyl odfiltrován provozovatelem Vaší e-mailové schránky.
 
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI ZBOŽÍ VYMĚNIT, VRÁTIT NEBO REKLAMOVAT?
K tomu slouží formulář, který je přílohou obchodních podmínek, které vám přišly společně s e-mailem o potvrzení objednávky. Formulář pro výměnu, vrácení nebo reklamování zboží si můžete také stáhnout zde: Formulář - odstoupení, výměna, reklamace .
Pokud formulář z nějakého důvodu využít nechcete, zašlete nám zboží na naši korespondenční adresu Creative Booster, Nebušická 192, 164 00 Praha 6. Nezapomeňte připsat, jestli chcete zboží vrátit, vyměnit (a za jaké) nebo reklamovat. Napište také svoje jméno a adresu, telefonní spojení, popřípadě i číslo faktury – a také připojte číslo Vašeho účtu, pokud chcete vrátit peníze.
 
NA KOHO SE MŮŽU OBRÁTIT, KDYŽ MÁM NĚJAKÝ DOTAZ NEBO SI NEVÍM S NĚČÍM RADY?
Můžete nás kdykoli kontaktovat na e-mailu obchod@mamradhory.cz nebo v pracovních dnech od 10.00 do 18.00 hod. na telefonních číslech (+420) 739 332 012 (pro dotazy ohledně zboží) a (+420) 724 215 294 (pro technické dotazy).
 
JAKÁ JE KORESPONDENČNÍ ADRESA E-SHOPU MAMRADHORY.CZ?
Creative Booster, s.r.o.
Nebušická 192
164 00 Praha 6
 
KDO E-SHOP MAMRADHORY.CZ PROVOZUJE?
Creative Booster, s.r.o.
Roháčova 145/14
130 00 Praha 3
IČ: 04285328
DIČ: CZ04285328
Bankovní spojení:
Číslo účtu: 2100835848/2010
IBAN: CZ5620100000002100835848
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz